close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים שיפוץ דירות קטנות

מערכת שורשו אב, תשעט07/08/2019

בתהליך השיפוץ של דירות קטנות חשוב מאוד לשלב אלמנטים חכמים ומודולריים שיאפשרו לנצל את שטח הדירה ולהפוך את הדירה הקטנה לדירה מרווחת ונינוחה יותר

תגיות:
דירות קטנות הוא מונח גג שבתוכו אפשר לכלול דירות שהן קטנות בעיני הבעלים שלהם או בעיני אדם כלשהו המבקר בהן, ואפשר לכלול גם דירות שהן קטנות בעיני כולם, דירות שהן פשוט קטנות וכל מי שמבקר בהן רואה זאת ומרגיש זאת מייד. תהליך השיפוץ של דירות כאלה חשוב מאוד לשלב אלמנטים חכמים ומודולריים שיאפשרו לכם לנצל את שטח הדירה במקסימום ולהפוך את הדירה הקטנה שלכם לדירה מרווחת ונינוחה יותר, שמספקת את הצרכים שלכם בצורה אפקטיבית ונוחה. איך עושים את זה, להלן מספר טיפים שיפוץ דירות קטנות שאספנו עבורכם.

ריהוט מתקפל
הטיפ הראשון הוא כמובן
בחירה בפריטי ריהוט מתקפלים מקטגוריית הרהיטים המודולריים. חשוב להבין שזה לא החלום של אף אחד לקפל כל בוקר את המיטה עליה הוא ישן במהלך הלילה, ולפתוח אותה כל לילה לפני שהוא נכנס שוב לישון, אבל בתהליך של שיפוץ דירות קטנות חשוב מאוד לגשת למשימה בצורה בוגרת ולהבין שזה המצב ואין שום אפשרות לשנות אותו. שטח הדירה שעומד לרשותכם הוא שטח הדירה שאותו תצטרכו לנצל בצורה החכמה ביותר ורהיטים מתקפלים כמו מיטה מתקפלת, שולחן מתקפל ואפילו ארונות וספריות מתקפלים, יכולים לשנות לחלוטין את חוויית המגורים בדירה הקטנה שלכם.

היחידה לשיפוצים – חברה המתמחה בשיפוץ דירות קטנות לאתר החברה

שמירה על מרחב פתוח
כאשר השטח הפיזי שעומד לרשותכם הוא קטן, אתם רוצים לשמור על המרחב בדירה כמה שיותר פתוח. זה אומר חלונות גדולים יותר שמכניסים אור טבעי בכמויות גדולות יותר, זה אומר צבעים בהירים יותר שמאפשרים ליצור תחושת מרחב פתוח יותר וזה אומר הימנעות מהצבת פריטי ריהוט גדולים ואטומים באופן שיוצר חסימות של מעבר אוויר ואור. המדובר כמובן בעקרונות עיצוב בסיסיים יחסית, אך רבים אינם מודעים לעקרונות אלה ובטעויות זוטרות בדרך כלל משבשים למעשה את כל תחושת המרחב של דירתם הקטנה. על כן, כאשר אתם מחפשים טיפים שיפוץ דירות קטנות, טיפ חשוב ומרכזי הוא חשיבה על נושא המרחב הפתוח של הדירה בכל צעד שאתם עושים וכל החלטה שאתם מקבלים.

היעזרו במעצב פנים או אדריכל מומחה
לכאורה, דירה קטנה... למה בכלל צריך אדריכל או מעצב פנים בכדי לשפץ דירה קטנה? ובכן, דווקא בגלל שמדובר בדירה קטנה, האתגר העיצוב והתכנוני הוא גדול ומורכב יותר ודווקא בגלל זה, אתם רוצים לוודא שאת התהליך אתם עוברים בליווי אנשי המקצוע המתאימים שיכולים לתת לכם את התרומה הכל כך חשובה בכדי להשיג את המטרה. איש מקצוע כמו מעצב פנים או אדריכל מומחה מכירים לפני ולפנים את כל הנושא של טיפים שיפוץ דירות קטנות ואת כל העקרונות שעל פיהם יש לבצע את השיפוץ ורק בסיוע שלהם תוכלו להבטיח שאתם מנצלים את השיפוץ החד פעמי הזה בכדי לשנות באמת את איכות החיים שלכם בדירתכם הקטנה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה